Archive | Marketing

20141119_ah-bol3

Wordt Albert Heijn met BOL een Marktplaats?

Albert Heijn en BOL.com gaan hun websites openstellen voor andere winkeliers en leveranciers. Worden deze platformen daarmee een nieuwe Marktplaats? Ahold-ceo Dick Boer lichtte dinsdag 18 november 2014 deze plannen toe tijdens een pers- en analistenbijeenkomst in Utrecht waar BOL is gevestigd. BOL.com geeft aan dat zij dagelijks 820.000 mensen bereikt. Gemiddeld kopen klanten bij […]

Verder lezen . . .
20140107_Conversie_framework1

7 stappen voor meer conversie – meerwaarde #7

Door Sander Lenselink Hoera . . .  bezoekers worden kopers. Dan biedt jouw webshop meerwaarde ten opzichte van je concurrenten. Voordat bezoekers kopers zijn geworden is er een hele reis (customer journey) afgelegd. Via Google is men op de juiste pagina van je webshop geland. De webshop straalde vertrouwen uit en de koper werd gestimuleerd […]

Verder lezen . . .

Website TOP of FLOP

Bent u tevreden over uw website? Is het een TOP of valt het eigenlijk toch wel tegen om nog maar niet van een FLOP te spreken? Of heeft u geen idee hoe uw website presteert? We zien dat veel tijd, energie en geld in de ontwikkeling van een website wordt geïnvesteerd. Velen praten er over […]

Verder lezen . . .

SEO tips voor website check

SEO tips voor een goede website check . . . wat is het geheim? De zoekterm website check levert meer dan 5 miljoen zoekresultaten. Er is dus nogal wat aanbod . . . en concurrentie. De dissatisfiers zijn techniek en content. BELANGRIJKER is het DOEL van een website check. Kort gezegd is dat meer relevante […]

Verder lezen . . .

Theatermarketing: klantgedrag uit verleden geeft hoge respons

Theatermarketing is een walhalla voor marketeers; klantgedrag blijkt goed voorspelbaar en zorgt voor hoge respons bij acties. Je kent ongetwijfeld de voice-over bij bankencommercials: resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Bij beleggen is dat een waarheid als een koe. Hoewel? Aandelen of beleggingsfondsen met goede resultaten in het verleden doen het […]

Verder lezen . . .

Relevante content en traffic building

Meer bezoekers op je website. Hoe doe je dat? En is de content van je site relevant voor bezoekers? Gevonden worden Eén van de belangrijkste traffic triggers is natuurlijk allereerst zorgen dat je site beter gevonden wordt door zoekmachines (lees: Google). Daar zijn op het web de meest uiteenlopende tips voor te vinden. Bijvoorbeeld: De […]

Verder lezen . . .

Business development in 2 minuten

Hoe kan dat nu . . . de fijne kneepjes leren over business in 2 minuten? Dat is toch een hele studie en nog veel meer ervaring? Helemaal eens. Maar ik reed laatst ‘s-avonds laat terug naar huis en hoorde (ik denk op BNR-radio) een hele mooie dat het proces van business development precies op […]

Verder lezen . . .

Powered by WordPress. Designed by Woo Themes