Crisismarketing

1 Wist ik al2 Leuk om te weten3 Kan ik echt wat mee4 Interessant voor vakgenoten5 Heeft mij inzicht gegeven Waardeer deze post - klik op de sterren (2 votes, average: 2,00 out of 5)
Loading...
Print Friendly, PDF & Email

Dat het crisis is, kan niemand ontgaan. Het is niet voor het eerst dat het financieel en economisch minder gaat. We kennen de Beurskrach van 1929 uit de geschiedenisboeken en de economische recessie van de jaren 80 van de vorige eeuw kunnen de meesten van ons zich nog wel herinneren.Maar de huidige malaise topt schijnbaar alles. Want in De Telegraaf krijgt ieder artikel over de economische perikelen in de Eurozone een speciaal woord- en beeldmerkje mee. Een recessie met een eigen logo: da’s pas crisis!

Logo van de Eurocrisis in De Telegraaf
1 Wist ik al2 Leuk om te weten3 Kan ik echt wat mee4 Interessant voor vakgenoten5 Heeft mij inzicht gegeven Waardeer deze post - klik op de sterren (2 votes, average: 2,00 out of 5)
Loading...

Nog geen reacties.

Geef een reactie

2LVW online marketing & business analytics