Strategie achter succesvolle webshop

Door Sander Lenselnk Waarom heeft de ene webshop meer succes dan de andere? De sleutel voor een succesvolle webshop of website is vaak “strategie”. Aan bepaalde voorwaarden moet je gewoon voldoen (dissatisfiers) maar voor een succesvolle webshop zijn assortiment, prijs, traffic en conversie de pijlers voor groei. Hoe gaan succesvolle webshops te werk Kijken en […]

Lees het volledige bericht
RFM analyse - life time value

Lifetime value en acquisitie

Wat heeft prioriteit? Een eenmalige transactie of een lange termijn klantrelatie? Het antwoord is evident. Toch gaat het in de praktijk maar al te vaak om eenmalige transacties. Toch? En dat maak je ook op uit de metrics waar marketeers naar kijken . . . aantal bezoekers op een website, bounce rates of conversie. Allemaal […]

Lees het volledige bericht

Boeren gaan digitaal

Wie denkt dat ze op het platteland niet met de tijd meegaan, heeft het mis. Steeds meer agrarische ondernemers ontdekken de mogelijkheden van de digitale wereld. Ze zoeken actief hun klanten op en zijn niet langer afhankelijk van de bekende afzetkanalen voor hun producten. Logisch, want wie zijn boerenverstand gebruikt, snapt dat omnichannel retailing helemaal […]

Lees het volledige bericht

2LVW online marketing & business analytics