Recente artikelen

7 stappen voor meer conversie – zekerheid (#5)

Marketing // 3 juni 2014

Door Sander Lenselink Conversie . . . kijkers worden kopers. Mensen zijn vaak tot het laatst toe onzeker als ze iets (online) kopen. We hebben dat zelf ook weleens. We zijn in de online-winkel aan aan het afrekenen en plotseling twijfelen we of willen we zekerheid dat we niet voor verrassingen komen te staan bij […]

Meer →

7 stappen voor meer conversie – stimuleren (#4)

Marketing // 28 april 2014

Door Sander Lenselink Conversie . . . het einddoel van elke online-shop of website. Eenvoudig gezegd is conversie dat bezoekers in de webwinkel kopen of zij van een ‘gewone’ website een brochure downloaden of doorklikken naar een specifiek product. De uitdaging zit in de uitvoering. Hoe realiseer je dat? Je hebt een webshop die er […]

Meer →

7 stappen voor meer conversie – oriënteren (#3)

Marketing // 24 maart 2014

Door Sander Lenselink Oriëntatie . . . dit is de derde stap om meer conversie te realiseren. Als een bezoeker op een webpagina landt dan zal hij zichzelf eerst afvragen of de informatie die hij ziet het antwoord is op wat hij zoekt. Zo ja, dan vormt hij zich een gevoel of hij de website […]

Meer →

7 stappen voor meer conversie – vertrouwen (#2)

Marketing // 12 maart 2014

Door Sander Lenselink Conversie . . . hoe bereik je dat bezoekers artikelen uit je webshop kopen? Of de brochure van je nieuwste product downloaden. Dáár gaat het om bij conversie. Als eerste moet de landingspagina voor bezoekers relevantie uitstralen. Vindt men de producten of informatie die men zoekt? Zo ja, straalt de website of […]

Meer →

advert